Koło szosowe Bontrager Aeolus Pro 49V Disc TLR
Lekkie i wytrzymałe koło z włókna węglowego o szerokości wewnętrznej 25 mm z karbonu OCLV NEXT zoptymalizowane pod kątem opon szosowych i gravel o większej pojemności.
Szczegóły produktu
- Konstrukcja z termoplastycznego włókna węglowego OCLV NEXT pomaga w pochłanianiu wibracji dla płynniejszej i szybszej jazdy
- Głębokość 49 mm i 25 mm szerokości wewnętrznej zapewnia najwyższą wydajność aerodynamicznym szerszym kołom i oponom szosowym oraz szutrowym.
- Obręcze przystosowane do zastosowania bezdętkowego (TLR) umożliwiają szybkie przejście na opony bezdętkowe
- Piasty szosowe Rapid Drive 108 zapewniają szybkie zazębianie, a tym samym większe przyspieszenie oraz większą kontrolę
- Sztywna oś przelotowa 12 mm, pod tarcze Centerlock, DT Swiss Aerolite 14, 17 szprych i nyple ze stopu Prolock
- Zgodne z napędami Shimano 10/11/12-biegowymi, bębenkami SRAM 10/11, wersja 12-rzędowa XDR dostępna oddzielnie
- Wyprodukowano w USA z komponentów z całego świata, bez limitu wagi rowerzysty
- Maksymalne ciśnienie opon: 28c - 90 psi (6,2 bara) | 32c - 70 psi (4,8 bara) | 40c - 50 psi (3,4 bara)
Rozmiar | Front, Not applicable | Rear, Shimano HG 10/11-speed |
---|---|---|
Przód/tył/para | Przód | Tył |
Średnica | 700C | 700C |
Typ | Tubeless Ready (TLR)/clincher | Tubeless Ready (TLR)/clincher |
Kompatybilność kasety | Nie dotyczy | Shimano HG 10/11-speed |
Szerokość piasty | 100 mm | 142 mm |
Otwory | 24 | 24 |
Cieniowanie | 14/17/14 | 14/17/14 |
Przekrój poprzeczny | Eliptyczny | Eliptyczny |
Typ mocowania tarczy | Tarcza Centerlock | Tarcza Centerlock |
Załącznik | Oś przelotowa | Oś przelotowa |
Rodzaj blokowania nypli | Ze stopu, samoblokujące | Ze stopu, samoblokujące |
Wentyl | Presta | Presta |
Materiał – Obręcz | Karbonowe | Karbonowe |
Masa | 690g | 865g |
Zapytaj o produkt
Napisz swoją opinię