Your cart
W koszyku nie ma jeszcze produktów
Checkpoint ALR 4 to najbardziej korzystny wybór na szutry w tej kategorii rowerów. Checkpoint ALR 4, zbudowany na ramie z Alpha Aluminium Serii 300, jedzie responsywnie na wyboistym szutrze i płynnie po szosie. Liczne użyteczne rozwiązania, takie jak koła przystosowane do zastosowania bezdętkowego, napęd 11-biegowy SRAM Apex, czy też mechaniczne hamulce tarczowe, czynią z Checkpoint ALR 4 idealną maszynę na łatwy wjazd w świat szutrowych dróg.
Rama | Alpha Aluminium Serii 300, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, prowadnica łańcucha 3S, suport T47, mocowania bagażnika i błotników, wbudowane mocowania toreb na ramę, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm |
---|---|
Widelec | Checkpoint, full carbon, tapered carbon steerer, rack mounts, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle |
Waga
Waga | 56 - 9.80 kg / 21.61 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
Napęd
Manetka | SRAM Apex, 11-biegowa |
---|---|
Przerzutka tylna | Shimano Apex 1, długi wózek, maks. zębatka 42T |
*Korba | Rozmiar: 49 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 165 mm długości |
Rozmiar: 52 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 170 mm długości |
|
Rozmiar: 54, 56 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 172,5 mm długości |
|
Rozmiar: 58, 61 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 175 mm długości |
|
Wkład suportu | SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
Kaseta | SRAM PG-1130, 11-42, 11-rzędowa |
Łańcuch | SRAM PC-1130, 11-rzędowa |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 44T, 2x: 50/34 |
Koła
Piasta przednia | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm |
---|---|
Zacisk przedni | Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Piasta tylna | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm |
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Obręcz | Bontrager Paradigm, Tubeless Ready, 24 otworów, 21 mm szerokości, wentyl Presta |
Szprychy | 14 g, ze stali nierdzewnej, czarne |
Opona | Bontrager GR1 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700x40c |
Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Taśma na obręcz | TLR Bontrager |
Maks. rozmiar opon | Informacje dostępne w instrukcji obsługi |
Komponenty
<th data-v-05762449="" rowspan="4" scope="row" style="box-sizing: border-box; border-top: 0px solid currentcolor; border-right: 2px solid var(--gray-10); border-bottom: 2px solid var(--gray-10); border-left: 0px solid currentcolor; --tw-shadow: 0 0 #0000; --tw-ring-offset-w
*Siodełko | Rozmiar: 49, 52 Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm |
---|---|
Rozmiar: 54, 56, 58, 61 Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm |
|
Sztyca | Bontrager ze stopu aluminium, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm, 330 mm długości |
*Kierownica | Rozmiar: 49 Bontrager Elite Gravel, 38 cm szerokości |
Rozmiar: 52 Bontrager Elite Gravel, 40 cm szerokości |
|
Rozmiar: 54, 56 Bontrager Elite Gravel, 42 cm szerokości |
|
Rozmiar: 58, 61 Bontrager Elite Gravel, 44 cm szerokości |
|
Taśma na kierownicę | Owijka Bontrager Supertack Perf |