Bianchi C-SPORT 3 ALIVIO 2X9S 55cm

Bianchi C-SPORT 3 ALIVIO 2X9S 55cm

YQB55I55C1
Zapytaj o dostępność
3 990,00 zł
Brutto Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 3 990,00 zł

 

SPECYFIKACJA:
RAMA: C-Sport alu disc, 700C Old 135mm, integrated cable routing, Smooth welding, 1.1/8” headtube (semiintegrated
down HT tube and integrated in top HT tube). Seat tube 31.6mm
ROZMIAR: 55cm
ZACISK SZTYCY: MX-112C alloy, diam. 31,8mm
STERY: Fsa No.8B/ZS4D 1.1/8” Semi-Integrated lower part + Integrated upper part, w/cap 15mm
WIDELEC: Bianchi Alu Disc, 1.1/8”, Post mount, max tire size 700x40c
KLAMKOMANETKI: Shimano Alivio SL-M3100 2x9sp
PRZERZUTKA TYLNA: Shimano Alivio RD-T4000-SGS 9sp, Top Normal, Direct Attachment
PRZERZUTKA PRZEDNIA: Shimano Acera FD-T3000-2-TS3
MECHANIZM KORBOWY: Shimano FC-MT210-2 46-30T, crank lenght: 170mm-43/47cm, 175mm-51/59cm
ŁAŃCUCH: Kmc Z-99 9sp
KASETA: Shimano CS-HG200-9, 9-speed, 11-13-15-17-20-23-26-30-36T
HAMULCE: Shimano Altus BR-MT200, resin pad
TARCZA HAMULCOWA: Shimano SM-RT10 diam. 160mm, Center Lock, Resin Pad only
PIASTA PRZEDNIA: Formula CL-1420 Center Lock, 32hole, 14G, OLD
100mm, with QR
PIASTA TYLNA: Formula CL-1422 Center Lock, 32hole, 14G, OLD 135mm, with QR
OBRĘCZE: Velomann disc version, alloy, 700c 622x19, 32h, tubeless ready
OPONY: Kenda Kwick Tendril 700x38, 60Tpi, w/Kshield 3mm antipunctures insert
MOSTEK: Velomann ST69A 3D forged 6061 Alloy, 12° 31,8mm 1.1/8”, ext: 70mm-43cm, 10mm-47/51cm, 120mm-
55/59cm
KIEROWNICA: Velomann Alloy , 620mm, flat bar, 9° bend, 31,8mm
CHWYTY: Bianchi Ergonomic Double density, Black/CK
SZTYCA: Velomann SP02.1 Alloy shaft AL6061, alloy head, 15mm offset, 31,6mm
SIODŁO: Selle Royal, 269mm x 146mm, steel rail, black-ck semi PU cover
PEDAŁY: dołączone

Materiał ramy
aluminiowa
Widelec
aluminiowy
Hamulce
Tarczowe - hydrauliczne
Rocznik
2023
No reviews
Produkt dodany do ulubionych
Produkt dodany do porównania.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.