Fuel EX 9.8 łączy w sobie lekką ramę całkowicie wykonaną z włókna węglowego z częściami dobranymi w taki sposób, aby zapewniały najlepszy stosunek osiągów do ceny. Dodatkowym atutem tego modelu jest zaawansowane zawieszenie FOX wyposażone w lepsze tłumiki przednie i tylne, a także koła z włókna węglowego z tylną piastą Rapid Drive oraz napęd oferujący najszerszy zakres przełożeń, dzięki którym różnicę odczujesz już przy pierwszym obrocie korby.
Dane techniczne
*Jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
Rama | Rama i widełki z włókna węglowego OCLV Mountain, wewnętrzny schowek, zwężana główka ramy, zabezpieczenie Knock Block, wewnętrzne prowadzenie linek Control Freak, Carbon Armor, ISCG 05, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 130 mm skoku |
---|---|
Widelec | Fox Performance 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 140 mm skoku |
*Amortyzator |
Rozmiar: XS , S Fox Performance Float EVOL, Re:aktiv z tłumieniem 3-pozycyjnym Thru Shaft, tuningowany przez Trek Suspension Lab, 210 mm x 52,5 mm |
Rozmiar: S , M , ML , L , XL Fox Performance Float EVOL, Re:aktiv z tłumieniem 3-pozycyjnym Thru Shaft, tuningowany przez Trek Suspension Lab, 210 mm x 55 mm |
|
Maks. kompatybilny skok widelca |
150mm (561mm axle-to-crown) |
Koło przednie | Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
---|---|
Koło tylne | Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
Piasta przednia | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
Piasta tylna | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, 108T Rapid Drive, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Obręcz | Bontrager Line Elite 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready |
*Opona |
Rozmiar: XS , S Bontrager XR4 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,40” |
Rozmiar: XS , S Bontrager XR4 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,60" |
|
Rozmiar: XS , S |
|
Rozmiar: S , M , ML , L , XL Bontrager XR4 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,40” |
|
Rozmiar: S , M , ML , L , XL Bontrager XR4 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,60" |
|
Rozmiar: S , M , ML , L , XL |
|
Element opony |
Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Taśma na obręcz | |
Maks. rozmiar opon | Rama: 29 x 2,60" Widelec: Patrz dane producenta |
Manetka | SRAM GX Eagle, 12-rzędowa |
---|---|
Przerzutka tylna | SRAM GX Eagle |
*Korba |
Rozmiar: XS , S , M , ML , L SRAM GX Eagle, DUB, aluminiowa zębatka 30T, Boost, 170 mm długości |
Rozmiar: S , M , ML , L , XL SRAM GX Eagle, DUB, aluminiowa zębatka 30T, Boost, 175 mm długości |
|
Wkład suportu |
SRAM DUB, 92 mm, PressFit |
Kaseta |
Napęd SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12-biegowy |
Łańcuch |
SRAM GX Eagle, 12-rzędowa |
Maks. wielkość zębatki | 34T |
Siodełko | Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm |
---|---|
*Sztyca |
Rozmiar: XS , S Bontrager Line Elite, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 340 mm długości |
Rozmiar: XS , S Bontrager Line Elite Dropper, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 340 mm długości |
|
Rozmiar: M , ML Bontrager Line Elite, 150 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 440 mm długości |
|
Rozmiar: M , ML Bontrager Line Elite Dropper, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 440 mm długości |
|
Rozmiar: L , XL Bontrager Line Elite, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 480 mm długości |
|
Rozmiar: L , XL Bontrager Line Elite Dropper, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 480 mm długości |
|
*Kierownica |
Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm |
Rozmiar: XS , S Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm |
|
*Chwyty |
Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL |
Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL Bontrager XR Trail Elite, stop aluminium z obejmą |
|
*Wspornik kierownicy |
Rozmiar: XS , S Bontrager Line Pro, 35 mm, Knock Block, zgodny z Blendr, 0 stopni, 35 mm długości |
Rozmiar: M , ML , L , XL Bontrager Line Pro, 35 mm, Knock Block, zgodny z Blendr, 0 stopni, 45 mm długości |
|
Stery | |
Hamulec |
Hydrauliczny hamulec tarczowy SRAM G2 RS |
*Tarcza hamulcowa |
Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL SRAM CenterLine, 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm |
Rozmiar: M , ML , L , XL SRAM CenterLine, 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm |
Torba | Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy |
---|
Waga | M - 13,10 kg / 28,89 funta (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |
- Materiał ramy
- karbonowa
- Widelec
- amortyzowany - powietrzny
- Hamulce
- Tarczowe - hydrauliczne
- Rocznik
- 2023