Rail 9.8 GX AXS to elektryczny rower górski wykonany z włókna węglowego o długim skoku zawieszenia, który pędzi równie szybko jak nasze najpotężniejsze modele szlakowe, a także wspomoże Cię podczas stromych podjazdów. Wszystko zostało usprawnione, włącznie z ramą, by dać Ci maksimum radości na najbardziej zakręconych trasach. Najnowocześniejsze technologie firmy Bosch w postaci nowego inteligentnego systemu Performance Line CX z akumulatorem 750 Wh o większym zasięgu i świetnymi rozwiązaniami, dzięki którym przejdziesz na wyższy poziom jazdy, takimi jak śledzenie aktywności, nawigacja i łączność Bluetooth.
Dane techniczne
*Jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
*Rama |
Rozmiar: S NOWA rama z włókna węglowego OCLV Mountain, niższa główka ramy 1,8", zintegrowany wymienny akumulator (Removable Integrated Battery — RIB), Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza z magnezu, Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku widelca |
---|---|
Rozmiar: M, L, XL NOWY trójkąt przedni z włókna węglowego OCLV Mountain, niższa główka ramy 1,8", zintegrowany wymienny akumulator (Removable Integrated Battery — RIB), Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza z magnezu, Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku widelca |
|
Widelec |
RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 2.1 RC, korona zoptymalizowana dla e-MTB, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku |
Amortyzator |
RockShox Super Deluxe Ultimate RT3, sprężyna DebonAir, 3-pozycyjne tłumienie z Thru Shaft, 230x57,5 mm |
Maks. kompatybilny skok widelca |
170mm (580mm axle-to-crown) |
Koło przednie | Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm |
---|---|
Koło tylne | Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
*Opona |
Rozmiar: S, M, L, XL |
Rozmiar: S, M, L, XL |
|
Element opony |
Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Taśma na obręcz | |
Maks. rozmiar opon | Frame: 29x2.60" Fork: See manufacturer |
Manetka | SRAM GX Eagle AXS, 12 speed |
---|---|
Przerzutka tylna | SRAM GX Eagle AXS |
Korba |
SRAM X1 1000, 34T, 165 mm długości |
Zębatka przednia |
SRAM X-SYNC 2, 34T, stop aluminium |
Kaseta | SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12-rzędowa |
Łańcuch | SRAM GX Eagle, 12-rzędowa |
Pedał | VP-536 nylonowe, platformowe |
Maks. wielkość zębatki | 34T |
Siodełko | Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm |
---|---|
*Sztyca |
Rozmiar: S |
Rozmiar: M |
|
Rozmiar: L |
|
Rozmiar: XL |
|
Kierownica |
Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm |
Chwyty | Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą |
Wspornik kierownicy |
Bontrager Line Pro, 35 mm, Knock Block, zgodny z Blendr, 0 stopni, 45 mm długości |
*Tarcza hamulcowa |
Rozmiar: S, M, L, XL SRAM CenterLine, mocowanie na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm |
Rozmiar: S, M, L, XL SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm |
|
Zestaw hamulcowy |
Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Code R 4-tłoczkowe |
Bateria |
Bosch PowerTube 750 Wh, system inteligentny |
---|---|
Ładowarka |
Bosch Standard 4 A, 230 V, system inteligentny |
Silnik |
Bosch Performance Line CX Race Edition, system inteligentny, magnezowa obudowa silnika, 85 Nm |
*Komputer |
Rozmiar: S, M, L, XL Bosch Kiox 300, system inteligentny |
Rozmiar: S, M, L, XL Plot ze wskaźnikami LED do inteligentnego systemu Bosch |
Waga | M - 23,40 kg / 51,59 funta (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |
- Materiał ramy
- karbonowa
- Widelec
- amortyzowany - powietrzny
- Hamulce
- Tarczowe - hydrauliczne
- Rocznik
- 2023