Rail 9.7 to karbonowy elektryczny rower górski o dużym skoku, z którym szybciej dotrzesz do tego, co daje Ci najwięcej radości. Zbudowany na udoskonalonej ramie oferuje większy rozstaw ramy dla dodatkowej stabilności na szlaku, a inteligentny system Bosch z potężnym akumulatorem o pojemności 750 Wh pozwoli Ci kręcić pętlę za pętlą.
Dane techniczne
*Jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
Rama |
Rama główna z włókna węglowego OCLV Mountain, niższa główka ramy 1,8”, zgodność z kontrolerem systemu Bosch, zintegrowany wymienny akumulator RIB (ang. Removable Integrated Battery), Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza z magnezu, osłona Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku |
---|---|
Widelec |
RockShox Domain RC, sprężyna DebonAir, tłumik Motion Control, blokada skoku, powiększona zwężana rura sterowa 1,8”, przesunięcie 44 mm, powiększona korona do e-MTB, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku |
Amortyzator |
RockShox Deluxe Select+ RT, 230 mm x 57,5 mm |
Maks. kompatybilny skok widelca |
170 mm (580 mm od osi do korony) |
Piasta tylna | Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
---|---|
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Obręcz | Bontrager Line 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta |
Opona | |
Taśma na obręcz | Bontrager TLR |
Maks. rozmiar opon | Rama: 29 x 2,60" Widelec: Patrz specyfikacja producenta |
Manetka | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
---|---|
Przerzutka tylna | Shimano XT M8100, długi wózek |
Korba |
E*thirteen E*spec Plus, 165 mm długości |
Zębatka przednia |
E*thirteen E*spec, stop aluminium 34T, linia łańcucha 55 mm |
Kaseta | Shimano SLX M7100, 10-51, 12-rzędowa |
Łańcuch | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
Pedał | VP-536 nylonowe, platformowe |
Maks. wielkość zębatki | 34T |
Siodełko | Bontrager Arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm |
---|---|
*Sztyca |
Rozmiar: S TranzX JD-YSP39, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm |
Rozmiar: M TranzX JD-YSP39, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm |
|
Rozmiar: L, XL TranzX JD-YSP39, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm |
|
Kierownica |
Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 780 mm |
Chwyty | Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą |
Wspornik kierownicy |
Bontrager Rhythm Comp, 31,8 mm, Knock Block, 0 stopni, 50 mm długości |
*Hamulec |
Rozmiar: S, M, L, XL 4-tłoczkowy hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT6100, zacisk M6120 |
Rozmiar: S, M, L, XL Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Code R 4-tłoczkowe |
|
*Tarcza hamulcowa |
Rozmiar: S, M, L, XL Shimano RT76, na 6 śrub, 203 mm |
Rozmiar: S, M, L, XL SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm |
|
Zestaw hamulcowy |
Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Code R 4-tłoczkowe |
Rozmiar tarczy |
Maks. średnice tarcz hamulcowych: Przód zgodnie ze specyfikacją producenta widelca, 200 mm z tyłu |
*Bateria |
Rozmiar: S Bosch PowerTube 625 Wh, system inteligentny |
---|---|
Rozmiar: M, L, XL Bosch PowerTube 750 Wh, system inteligentny |
|
Ładowarka | Bosch Standard 4 A, 230 V, system inteligentny |
Silnik | Bosch Performance Line CX Race Edition, system inteligentny, magnezowa obudowa silnika, 85 Nm |
Komputer | Plot ze wskaźnikami LED do inteligentnego systemu Bosch |
Waga | M – 24,65 kg |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |
- Materiał ramy
- karbonowa
- Widelec
- amortyzowany - powietrzny
- Hamulce
- Tarczowe - hydrauliczne
- Rocznik
- 2023