Madone SL 7 Gen 8 to gotowa na wyścigi maszyna na szosę łącząca wszystko co najlepsze. Ekstremalnie niska masa pozwala pędzić na podjazdach, aerodynamiczna geometria ogranicza opory na zjazdach, a IsoFlow dba o wygodę na niezliczonych kilometrach. Zyskujesz niezrównaną równowagę ceny i wydajności, a to dzięki zastosowaniu włókna węglowego OCLV Serii 500, kierownicy oddzielnej od mostka oraz sterowanemu bezprzewodowo napędowi Shimano Ultegra Di2 zmieniającemu biegi jak marzenie, uzupełnionemu o koła z włókna węglowego dla sprawności przy najniższej możliwej masie.
*Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
Rama | Włókno węglowe OCLV Serii 500, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów elektronicznych lub linek, aerodynamiczna prowadnica łańcucha przystosowana do demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, sztywna oś przelotowa 142x12 mm |
Widelec | Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle |
Waga | ML - 7.88 kg / 17.38 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
Ograniczenie wagowe | Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
Manetka | Shimano Ultegra R8170 Di2, 12-biegowa |
*Korba | Rozmiar: XS, S Shimano Ultegra R8100, 50/34, 165 mm długości |
Rozmiar: M Shimano Ultegra R8100, 50/34, 170 mm długości |
|
Rozmiar: ML, L Shimano Ultegra R8100, 50/34, 172,5 mm długości |
|
Rozmiar: XL Shimano Ultegra R8100, 50/34, 175 mm długości |
|
Wkład suportu | Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 54T, 2x: 56/43 |
Koło przednie | Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, oś przelotowa 100 x 12 mm |
Koło tylne | Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, bębenek Shimano 11/12-rzędowy, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm |
Zacisk przedni | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Opona | Bontrager R3 Hard-Case Lite, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 170 tpi, 700 x 28 mm |
Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Maks. rozmiar opon | 32 mm (zgodnie z wymiarami, szczegóły znajdziesz w instrukcji) |
*Siodełko | Rozmiar: XS, S Bontrager Aeolus Elite, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 155 mm |
Rozmiar: M, ML, L, XL Bontrager Aeolus Elite, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 145 mm |
|
*Sztyca | Rozmiar: XS, S, M, XL Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm, krótka |
Rozmiar: ML, L Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm, długa |
|
*Kierownica | Rozmiar: XS Bontrager RSL Aero, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 80 mm, głębokość 124 mm, szerokość przy klamkomanetkach 35 cm, szerokość w chwycie dolnym 38 cm |
Rozmiar: S Bontrager RSL Aero, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 80 mm, głębokość 124 mm, szerokość przy klamkomanetkach 37 cm, szerokość w chwycie dolnym 40 cm |
|
Rozmiar: M, ML, L Bontrager RSL Aero, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 80 mm, zagięcie kierownicy 124 mm, szerokość 42 cm |
|
Rozmiar: XL Bontrager RSL Aero, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 80 mm, głębokość 124 mm, szerokość przy klamkomanetkach 41 cm, szerokość w chwycie dolnym 44 cm |
|
*Wspornik kierownicy | Rozmiar: XS Trek RCS Pro, -7 stopni, 80 mm długości |
Rozmiar: S, M Trek RCS Pro, -7 stopni, 90 mm długości |
|
Rozmiar: ML, L Trek RCS Pro, -7 stopni, 100 mm długości |
|
Rozmiar: XL Trek RCS Pro, -7 stopni, 110 mm długości |
|
Tarcza hamulcowa | Shimano CL800, mocowaniem centerlock, 160 mm |
Rozmiar tarczy | Maksymalna średnica tarczy: 180 mm z przodu i 160 mm z tyłu |
- Materiał ramy
- karbonowa
- Widelec
- karbonowy
- Hamulce
- Tarczowe - hydrauliczne
- Rocznik
- 2025