Madone SL 6 Gen 8 to lekki i aerodynamiczny rower szosowy, z którym technologie elit peletonu trafiają do bardziej przystępnych segmentów. Zapewnia korzyści aero droższego Madone SLR Gen 8, ale z tańszym włóknem węglowym OCLV 500 oraz dwuczęściowym kokpitem z ukrytym prowadzeniem przewodów i linek. Wykorzystuje gotową na wyścigi geometrię cechującą się wygodą na podjazdach i gotową na atak. Grupa Shimano 105 Di2 utrzymuje umiarkowaną ceną bez poświęcania błyskawicznej elektronicznej zmiany biegów. Całość zwieńczają koła z włókna węglowego dodatkowo wspomagające lekkość i sprawność.
Dlaczego je pokochasz?
- Rewolucyjne aerodynamiczne kształty rur Full System Foil zupełnie odmieniają postrzeganie prędkości i pomagają w optymalizacji aerodynamiki całego roweru
- Bardziej przystępna rama z włókna węglowego OCLV Serii 500 oraz nowe kształty rur oszczędzają masę w kluczowych punktach, by ułatwić błyskawiczne podjazdy.
- Koła z włókna węglowego to niższa masa i wyższa sprawność, dzięki czemu możesz pędzić zarówno na podjazdach, jak i na zjazdach
- Cieszysz się z błyskawicznej zmiany biegów, która pozostaje szybka i sprawna, dzięki technice Shimano Di2 trafiającej do 105 z wyższych grup
- Lekka, wyścigowa technologia zapewniająca komfort IsoFlow pozwala jeździć ostrzej i dłużej uszczerbku na niskiej masie i aerodynamice
- Rower ten jest fabrycznie wyposażony w koła i opony bezdętkowe — po raz pierwszy w historii wysokiej klasy szosówek Treka.
* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
Rama z widelcem
Rama | Włókno węglowe OCLV Serii 500, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów elektronicznych lub linek, aerodynamiczna prowadnica łańcucha przystosowana do demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, sztywna oś przelotowa 142x12 mm |
---|---|
Widelec | Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle |
Waga
Waga | ML - 8.16 kg / 17.99 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
System elektryczny
Ładowarka | Z kablem do ładowania |
---|
Napęd
Manetka | Shimano 105 R7170, 12-rzędowa |
---|---|
Przerzutka przednia | Shimano 105 R7150 Di2, mocowanie na hak, down swing |
Przerzutka tylna | Shimano 105 R7150 Di2, maks. zębatka 36T |
*Korba | Rozmiar: XS, S Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości |
Rozmiar: M Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości |
|
Rozmiar: ML, L Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości |
|
Rozmiar: XL Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości |
|
Wkład suportu | Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
Kaseta | Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa |
Łańcuch | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 54T, 2x: 56/43 |
Koła
Koło przednie | Bontrager Aeolus Elite 35, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 35mm, oś przelotowa 100 x 12 mm |
---|---|
Koło tylne | Bontrager Aeolus Elite 35, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 35 mm, bębenek 11/12-rzędowy Shimano, oś przelotowa 142 x 12 mm |
Zacisk przedni | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Piasta tylna | Bontrager Affinity Comp, Shimano 11/12 speed freehub, 142x12mm thru axle |
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Obręcz | Bontrager Aeolus Elite 35, OCLV Carbon, Tubeless Ready, 35mm rim depth, 100x12mm thru axle |
Opona | Bontrager R3 Hard-Case Lite, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 170 tpi, 700 x 28 mm |
Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Taśma na obręcz | Bontrager TLR |
Maks. rozmiar opon | 32 mm (zgodnie z wymiarami, szczegóły znajdziesz w instrukcji) |