Rower elektryczny górski Trek Marlin+ 8
Marlin+ 8 to elektryczny rower górski, który tylko czeka, by dodać mocy na szlaku. Silnik Bosch Active Line Plus zapewnia wspomaganie potrzebne na stromych podjazdach i długich trasach w korzystnej cenie, a widelec amortyzowany o skoku 120 mm dba o wygodne prowadzenie na trudnych odcinkach. Usprawnienia, takie jak przystosowane do zastosowania bezdętkowego koła i opony oraz 12-biegowy napęd Shimano przekładają się na rower gotowy na każdą trasę.
*Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
*Rama | Rozmiar: XS Alpha Gold Aluminium, zagięta rura górna, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, punkty mocowania bagażnika, błotników i nóżki, hak uniwersalny UDH, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm |
Rozmiar: S , M , L , XL Alpha Gold Aluminium, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, mocowania bagażnika, błotników i nóżki, UDH, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm |
|
*Widelec | Rozmiar: XS RockShox Recon Silver RL, Solo Air, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 46 mm, Boost110, 15 mm Maxle Stealth, 100 mm skoku |
Rozmiar: S RockShox Recon Silver RL, Solo Air, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 46 mm, Boost110, 15 mm Maxle Stealth, 120 mm skoku |
|
Rozmiar: M , L , XL RockShox Recon Silver RL, Solo Air, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, 15 mm Maxle Stealth, 120 mm skoku |
|
Maks. kompatybilny skok widelca | Informacje dostępne w instrukcji obsługi |
Piasta przednia | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza centerlock, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
Piasta tylna | Formula CL-3348M, aluminium, CenterLock, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm |
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
*Obręcz | Rozmiar: XS , S , M , L , XL Bontrager Line TLR 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta |
Rozmiar: XS , S , M , L , XL Bontrager Line TLR 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 32 otwory, zawór Presta |
|
*Opona | Rozmiar: XS , S Bontrager Gunnison Pro XR, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, dwie mieszanki, stopka z aramidu, 60 tpi, 27.5 x 2,60” |
Rozmiar: M , L , XL Bontrager Gunnison Pro XR, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, dwie mieszanki, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,60” |
|
Taśma na obręcz | TLR Bontrager |
Maks. rozmiar opon | Rama: 29 x 2,60" (XS: 27,5 x 2,60"), Widelec: Patrz dane producenta |
Bateria | Bosch CompactTube 400 Wh |
Ładowarka | Bosch Standard 2 A, 230 V, system inteligentny |
Komputer | Bosch Purion 200 |
Silnik | Bosch Active Line Plus, 50 Nm |
Manetka | Shimano Deore M6100, 12 biegów |
Przerzutka tylna | Shimano Deore M6100, długi wózek |
Korba | FSA CK-220, 165 mm długości |
Zębatka przednia | FSA, 32T, steel |
Kaseta | Shimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa |
Łańcuch | Shimano Deore M6100, 12 biegów |
Pedał | VP-536 nylonowe, platformowe |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 36T, minimum 32T |
Siodełko | Bontrager Arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm |
*Sztyca | Rozmiar: XS , S TranzX JD-YSP18, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 361 mm długości |
Rozmiar: M , L , XL TranzX JD-YSP18, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 470 mm długości |
|
*Kierownica | Rozmiar: XS , S Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 720 mm |
Rozmiar: M , L , XL Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm |
|
Chwyty | Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą |
*Wspornik kierownicy | Rozmiar: XS , S Bontrager Comp, 31,8 mm, 7 stopni, 35 mm długości |
Rozmiar: M , L Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 50 mm długości |
|
Rozmiar: XL Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 60 mm długości |
|
Stery | Półzintegrowane, uszczelniane łożyska, miski aluminiowe, góra 1-1/8”, dół 1,5” |
Hamulec | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe Shimano, dźwignia MT4100, zacisk MT420 |
Tarcza hamulcowa | Shimano RT64, 203mm z mocowaniem centerlock |
Rozmiar tarczy | Maks. średnice tarcz hamulcowych - Rama: 203mm, min. 180mm, Widelec: zgodnie ze specyfikacją producenta widelca |
Waga | M - 21.49 kg / 47.38 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |
- Materiał ramy
- aluminiowa
- Widelec
- amortyzowany - powietrzny
- Hamulce
- Tarczowe - hydrauliczne
- Rocznik
- 2024