Rail 9.9 to elektryczny rower górski o dużym skoku zawieszenia stworzony dla maksymalnej sprawności na szlaku. Lekka rama z włókna węglowego OCLV Mountain wyposażona jest we wspaniałe zawieszenie RockShox, najnowocześniejszy sterowany bezprzewodowo napęd i wiodący napęd elektryczny do rowerów górskich na rynku. Dotrzymasz bez problemu tempa innym miłośnikom enduro, ale najlepsze jest to, że zawsze wyprzedzisz ich na podjazdach i zaliczysz najwięcej zjazdów.
Rama z widelcem
Rama |
Rama główna z włókna węglowego OCLV Mountain, zintegrowany wymienny akumulator RIB (z ang. Removable Integrated Battery), zwężana główka ramy, ogranicznik Knock Block, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, łącznik wahacza ze stopu magnezu, osłona Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku |
---|---|
Widelec |
RockShox Lyrik Ultimate, sprężyna DebonAir, zoptymalizowany dla e-MTB, tłumienie Charger 2.1 RC, zoptymalizowany dla e-MTB, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku |
Amortyzator |
RockShox Deluxe RT3, sprężyna DebonAir, tłumienie RE:aktiv z Thru Shaft, 230 x 57,5 mm |
Maks. kompatybilny skok widelca |
170mm |
Koło przednie |
Bontrager Line Carbon 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
---|---|
Koło tylne |
Bontrager Line Carbon 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 54T Rapid Drive, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
Zacisk tylny |
Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Opona |
Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,60" |
*Element opony |
Size: S, M, L, XL |
Size: S, M, L, XL |
|
Size: S, M, L, XL |
|
Maks. rozmiar opon |
29x2.60" |
Manetka |
SRAM Eagle AXS, bezprzewodowa, 12 biegów |
---|---|
Przerzutka tylna |
SRAM X01 Eagle AXS |
Kaseta |
SRAM XG-1295 Eagle, 10-50, 12-rzędowa |
Łańcuch |
SRAM XX1 Eagle, 12-biegowa |
Pedał |
VP-536 nylonowe, platformowe |
Maks. wielkość zębatki |
34T |
Siodełko |
Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm |
---|---|
*Sztyca |
Size: S |
Size: M |
|
Size: L, XL |
|
Kierownica |
Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm |
Chwyty |
Bontrager XR Trail Elite, stop aluminium z obejmą |
Wspornik kierownicy |
Bontrager Line Pro, 35 mm, Knock Block, 0 stopni, 50 mm długości |
Hamulec |
Hydrauliczny hamulec tarczowy 4-tłoczkowy Shimano XT M8120 |
Tarcza hamulcowa |
Shimano RT86, 203 mm, na 6 śrub |
Bateria |
Bosch PowerTube 625 |
---|---|
Ładowarka |
Standardowa ładowarka Bosch 4 A (220-240 V) |
Sterownik |
Bosch Kiox z zabezpieczeniem antykradzieżowym |
Silnik |
Bosch Performance CX, magnezowa obudowa silnika, 250 W, 85 Nm, 25 km/h maks. wspomagania |
Waga |
M - 21.33 kg / 47.03 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
---|---|
Ograniczenie wagowe |
Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |